דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות לעובדים עם ערך של עיצוב ירוק ליצירת רושם מידי 

מאת    [ 26/11/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2028 פעמים ]

המשרד הוא המקום שבו אדם מבלה את רוב השעות הערות שלו. כשאנחנו חוזרים הביתה בסוף היום, אנחנו מצפים רק לארוחת הערב ולמיטה. במשך כל השבוע אנו מבלים את רוב השעות הפוריות שלנו במשרדנו. משום כך אנו רואים חשיבות רבה כל כך בשמירה על מרחב המשרד שלנו נקי ומסודר. אם אכפת לכם ממישהו ואתם רוצים שהמשרד שלו יהיה לא רק נקי ומסודר אלא גם מעוטר, תוכלו לתת לו מספר מתנות לעובדים שיתרמו לעניין. ובימים אלו אתם יכולים למצוא גם מספר מתנות בעלות עיצוב ירוק ומגניב, שבנוסף להיותן מתנות נפלאות הן גם יכולות לעזור לכם לדאוג לסביבה. 

 

מדוע אתם חושבים ששמים כל כך הרבה דגש על עיצוב ירוק בתקופה האחרונה? הסיבה פשוטה. אימא אדמה מאבדת בקצב מסחרר את המשאבים הטבעיים שלה. זוהי הסיבה למהומה הגדולה שמשתוללת כיום סביב לנושא החומרים הממוחזרים. ישנן חברות שמשתמשות בכל מני דברים וממחזרים אותם בכדי ליצור דברים טובים אחרים. חברות אלו יוצרות פריטים מרהיבים מהפריטים הממוחזרים ועושות את עבודתן בצורה כה מושלמת, עד כדי כך שמתקשים להאמין כי הפריט המרהיב היה פעם משהו שמישהו זרק. והמחיר של אותם פריטים הוא לא בשמיים. אם ברצונכם להעניק מתנות לעובדים תוכלו לבחור מהפריטים הירוקים הללו ולהרגיש נהדר עם זה.

 

לדוגמה, אתם יכולים להעניק למישהו ערכת עפרונות העשויים מטייבק. טייבק הוא חומר ממוחזר שבו משתמשים כיום באופן נרחב. זהו חומר ירוק שלא מאלץ את אימא אדמה לוותר על משאבים טבעיים נוספים. נדמה שערכת עפרונות מתאימה רק לילדים. אך בשביל אנשים שעובדים, ערכת העפרונות היא ברכה במסווה. ערכות כאלו הן מושלמות בתור מתנות לעובדים, שכן הן עוזרות לאנשים לשמור על הסדר. הם יכולים לשמור על כל העפרונות והעטים שלהם בתוך הערכה ולעולם לא לאבד אותם. כולנו יודעים כמה קל זה לאבד עטים ועפרונות כשאין לנו מקום ספציפי בשבילם.

 

מתנות נוספות שאפשר למצוא הן שרפרפים העשויים מקרטון ממוחזר. אל תתנו לחומר שממנו השרפרפים עשויים להטעות אתכם ולגרום לכם לחשוב שהם לא מסוגלים להחזיק מעמד תחת המשקל שלכם. שרפרפים אלה הם לא רק בעלי עיצוב ירוק, אלא גם יציבים מאד. ניתן להציב אותם בקדמת המשרד איפה שאנשים יוכלו לשבת עליהם ולחכות עד שהפגישה שלהם תתחיל. ניתן להשתמש בשרפרפים אלו גם בבית והילדים ייהנו להתיישב עליהם.

 

מתנה היא תמיד מיוחדת כשהיא שונה מהדברים השגרתיים. אפילו כשאתם חושבים על מתנות לעובדים, תמיד יש מקום לחשיבה מחוץ לקופסא. האדם שלו תעניקו את המתנה יאהב אותה אם היא תהייה יוצאת מן הכלל. ובגלל שקיימים כל כך הרבה אתרים המייצרים מתנות לעובדים בעלות עיצוב ירוק, לעולם לא יהיה לכם חסך במבחר. גלשו דרך כמה אתרי מתנות ובחרו במשהו יוצא מן הכלל. בקלות תוכלו לעשות למישהו את היום.

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב